Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصور مسی و رونالدو کنار هم مشکل است

© Photo / Twitter/UEFACristiano Ronaldo, Lionel Messi
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوادرادو بازیکن کناری یوونتوس می‌گوید که فکر نمی‌کند که مسی به رونالدو در یوونتوس بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار شایعات جدایی مسی که هر لحظه پررنگ‌تر از قبل می‌شود و طبق بسیاری از گزارشات این ستاره آرجنتینی هم اکنون در حال انتخاب تیم بعدی‌اش است، برخی رسانه‌ها گفته‌اند ممکن است این بازیکن با حمایت اسپانسر‌ها به یوونتوس بپیوندد تا در کنار رونالدو حضور داشته باشد و هواداران این 2 ابر ستاره را در کنار هم ببینند. این مسئله باعث واکنش بسیاری از فوتبال دوستان شده و در همین زمینه، خوان کوادرادو گفته حتی نمی‌تواند این مسئله را تصور کند!

خوان کوادرادو در گفت و گو با ESPN گفته: "حضور رونالدو و مسی کنار هم در یوونتوس؟ حتی تصورش را هم نمی‌توانم کنم. واقعا نمی‌توانم!"

​مدافع هافبک تیم یوونتوس گفته: "زمانی که رونالدو می‌خواست به یووه بپیوندد کسی این مسئله را باور نمی‌کرد و حالا هم همین مسئله وجود دارد."

کوادرادو درباره همکاری با سرمربی جدیدشان گفته: "هنوز فرصت نشده تا با پیرلو صحبت کنم. زمانی که فرصت شود تا من با او صحبت کنم به او خواهم گفت که در کدام پست برای بازی راحت‌ترم. خوشبختانه با توجه به چیزهایی که او می‌داند و بازیکن خوبی هم بوده، می‌تواند به تیم کمک کند و در کنار هم افتخارات زیادی کسب کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала