Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوست دارم مسی به سیتی بیاید؛ با مسی قهرمانی در سی ال در دسترس است

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینسنت کومپانی مدافع و کاپیتان پیشین منچسترسیتی از امکان جذب فوق‌ستاره‌ی آرجنتینی بارسلونا توسط تیم سابق خود خوش‌بین است.

به گزارش اسپوتنیک، وینسنت کومپانی،‌ بازیکن سابق تیم منچستر سیتی اعلام کرده دوست دارد مسی به سیتی بپیوندد اما به تصمیم او احترام می‌گذارد.

انتشار یک فکس از مسی که باعث شد شایعات جدایی او از بارسلونا بیش از پیش قوت بگیرد، بیشتر فوتبال‌دوستان حالا در صدد گمانه زنی مقصد جدید این سوپراستار آرجنتینی هستند.

 با توجه به روابط خوب مسی و پپ و همچنین دوران موفقی که این 2 نفر در شهر منچستر داشتند، بسیار تصور می‌کنند مقصد آینده مسی می‌تواند منچسترسیتی باشد و این بازیکن با حضور کنار پپ باز هم افتخارآفرینی کند.

وینسنت کومپانی، مدافع متعصب سال‌های اخیر منچستر سیتی که سال گذشته از جمع سیتیزن‌ها جدا شد اما امیدوار است مسی به سیتی بپیوندد.

​وینسنت کومپانی در جدیدترین گفت‌وگوی خود با سان در رابطه با احتمال پیوستن مسی به سیتی گفته: "باورنکردنی است که بازیکنی مانند او در تیم سیتی باشد. او می‌تواند منچستر سیتی را به مرحله بعدی موفقیت یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند. نحوه فکر کردن گواردیولا را می‌دانم. بنابراین می‌توانم تصور کنم که این دو هم چنان با هم در ارتباط هستند و هر دو نفر شماره یکدیگر را دارند تا بتوانند در موقع نیاز با هم صحبت کنند."

کومپانی در ادامه افزود:" اگر مسی تصمیم داشته باشد بارسلونا را ترک کند تنها می‌توانم به تصمیم او احترام بگذارم اما به عنوان یک هوادار باشگاه منچستر سیتی امیدوارم مسی به این تیم بپیوندد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала