Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌نهاد چلسی به مندی؛ دروازه‌بان جدید چلسی از رِن می‌آید؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، چلسی پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای دروازه بان رِن به عنوان جایگزین کپا آریزابالاگا ارائه داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد دوران حرفه ای کپا آریزابالاگا در چلسی در حال پایان یافتن است زیرا به نظر می رسد فرانک لمپارد قصد دارد با استفاده از چک پُر پول آبراموویچ درآب استمفوردبریج جایگزینی برای دروازه بان خارج از تیم و اسپانیایی خود را به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش‌ها در انگلیس، لمپارد پس از به خدمت گرفتن تیمو ورنر، حکیم زیاش، بن چیلول و تیاگو سیلوا در آستانه فصل 21-2020، اکنون قصد دارد شماره یک و دروازه‌بان جدید را جذب کند که دروازه‌بان رِن فرانسه  و تیم ملی سنگال، ادوارد مندی را هدف اصلی شان است.

کپا در استمفوردبریج از ترکیب اصلی جا مانده است تا جایی که در مسابقات قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در تقابل با بایرن مونیخ ویلی کابایروی 38 ساله به وی ترجیح داده شد.

چلسی به دنبال جذب گزینه‌ی ارزان‌تر از اوبلاک و دوناروما:

چلسی با یان اوبلاک دروازه‌بان آتلتیکو مادرید و جیانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان میلان و ایتالیا در ارتباط بوده اما ظاهراً این تیم به دنبال گزینه‌ای ارزان‌تر و در دسترس‌تر است و ادوراد مندی ملی‌پوش سنگالی چنین بازیکنی پنداشته می‌شود.

گزارش شده است که آبی‌ها با مبلغ حدود 20 میلیون یورویی برای دروازه‌بان 28 ساله پیشنهاد کرده اند، عقیده بر این است است که کِپا برای یک فصل قرضی به لالیگا بر خواهد گشت و چلسی علاقه‌ای به صرف سرمایه گذاری 80 میلیون یورویی ندارد. باشگاه سابق اتلتیک بیلبائو دروازه‌بان 25 ساله بدون شک شاهد تماشای اتفاقات با علاقه خواهد بود و مایل به جذب قرضی کپا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала