Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال فن دبیک به یونایتد؛ بزودی...

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد پیوستن دونی فن دبیک هافبک هالندی آژاکس به منچستریونایتد به عنوان گزینه آلترناتیو گریلیش بسیار بالا است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در پنجره‌ی نقل‌وانتقالات کنونی عمل‌کردی ضعیف داشته و در جذب اساسی‌ترین اهداف خود: جیدون سانچو و جک گریلیش ناموفق بوده است.

سانچو قیمت بلند 120 میلیون یورویی دارد و دورتموند با مبلغی کمتر راضی به فروش وینگر انگلیسی خود نخواهد شد، دیگر هدف یونایتد جک گریلیش نیز نزدیک به 80 میلیون یورو توسط آستون ویلا ارزش‌گذاری شده است و به همین دلیل خرید این بازیکن نیز دور از انتظار به نظر می‌رسد.

در همین حال دونی فن دیک همواره از فصل گذشته به عنوان گزینه‌ی آلترناتیو و جانشین گریلیش شناخته شده است و حالا یونایتد نزدیک به امضای قرارداد با ستاره‌ی هالندی آژاکس است.

در همین حال فابریزیو رومانو خبرنگار ورزشی و کارشناس نقل‌وانتقالات مطرح شبکه اسکای اسپورتس می‌گوید: یونایتد هفته هاست که با ایجنت فن ده بیک در تماس است. او مایل به جدایی‌ست اما آژاکس منتظر یک پیشنهاد رسمی است. بارسلونا هرگونه علاقه به این بازیکن را رد می‌کند. دونی علاقمند به پیوستن به لیگ جزیره می‌باشد و در انتظار یک پیشنهاد رسمی است. آژاکس به هر باشگاهی که مبلغ 40 میلیون یورویی او را بپردازد، او را خواهد فروخت.

اوریل دومنک (خبرنگار و دوست نزدیک مدیر ورزشی آژاکس)نیز گفته است که دونی فن ده‌بیک در آستانه امضای قرارداد با یونایتد می‌باشد.

​همچنین راب داوسون خبرنگار ESPN می‌گوید که: یونایتد معتقد است جذب فن ده بیک در این پنجره سخت فرصت خوبیست. سن مناسب و علاقه او به جدایی و همچنین قیمت معقولانه. اما هنوز پیشنهادی ارائه نشده است.

​سایت «ESPN» نیز خبر داده است که سولشر شخصاً با فن ده بیک صحبت هایی داشته است. یونایتد بیشترین شانس را در جذب فن ده بیک دارد.

همچنین به ادعای ای‌اس‌پی‌ان، فن‌ د‌بیک 23 ساله با ترک اردوی آژاکس به زودی برای عقد قرارداد با منچستریونایتد راهی انگلیس خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پیش از این رئال‌مادرید او را می‌خواست و در روز‌های گذشته هم خبر رسیده بود رونالد کومان خواهان حضور او در بارسلونا شده است. با این حال در حال حاضر فان‌دی‌بیک به منچستریونایتد نزدیک‌تر شده و به احتمال زیاد پیراهن شیاطین‌سرخ را برتن خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала