Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی لندن برای شکار جادوگر برازیلی

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر فیلیپه کوتینیو
فیلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم لندنی آرسنال و چلسی برای جذب فیلیپه کوتینیو هافبک برازیلی بارسلونا با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک،  آینده‌ی فیلیپه کوتینیو هنوز مشخص نیست. او فصل 2019/20 را در بایرن مونیخ سپری کرد و با این تیم سه گانه برد اما هنوز مشخص نیست که در پروژه‌ی جدید بارسلونا با هدایت رونالد کومان جایگاهی داشته باشد. او پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس دارد و آرسنال و چلسی دو مشتری او هستند.

در حال حاضر اگر کوتینیو تصمیم به ترک بارسا داشته باشد، لیگ برتر انگلیس محتمل ترین مقصد اوست. به گفته‌ی دون بالون، آرسنال شانس بیشتری نسبت به چلسی دارد و می‌تواند مقصد آینده‌ی این هافبک برازیلی باشد. به گفته‌ی این رسانه، چلسی از رقابت برای جذب فیلیپه کوتینیو کنار رفته است تا شانس های آرسنال بیش از پیش شود.

​ توپچی های لندن می‌توانند برای خرید این بازیکن دست به کار شوند، چرا که کومان در حال تغییر و تحول بارسلوناست و احتمالا کوتینیو را هم در لیست خروج قرار دهد. کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌ی کوتینیو هم گفته بود که این هافبک برزیلی تمایل زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس دارد.

کوتینیو بین سال‌های 2013 تا 2018 در لیورپول عملکرد درخشانی در لیگ برتر انگلیس داشت و دوست دارد دوباره بتواند آن دوران را تکرار کند چرا که پس از آن دیگر نتوانست آن سطح را تکرار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала