Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با زیدان در مورد بیل صحبت نکردم چون انگلیسی‌ زیزو خوب نیست!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رایان گیگز سرمربی ولز
رایان گیگز سرمربی ولز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رایان گیگز سرمربی تیم ملی فوتبال ولز از عدم صحبت با سرمربی ستاره‌ی اول تیمش به گونه‌ی جالب خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، رایان گیگز افسانه‌ی باشگاه منچستریونایتد و سرمربی تیم ملی ولز، مدعی شد که صحبتی درباره آینده گرت بیل با زین‌الدین زیدان نداشته چرا که زبان هر دو طرف ضعیف بوده است. 

به گزارش فوتبالی، گرت بیل ستاره سابق تاتنهام و فعلی رئال مادرید برای دیدار با فنلند و بلغارستان در چارچوب رقابت‌ لیگ ملت‌های اروپا به تیم ملی ولز دعوت شده، این در حالی است که پس از بازگشایی مسابقات فوتبال زمان زیادی برای حضور در میدان در ترکیب رئال مادرید به دست نیاورده است.

​ بیل در ده بازی آخر رئال مادرید در این فصل تنها 100 دقیقه در زمین حضور داشت و رابطه این بازیکن 31 ساله با زیدان بسیار سرد شده است. با این حال گیگز تصمیم دارد نهایت استفاده را از این مهاجم در ترکیب تیم ملی ولز بکند.

 او در این باره گفت: " من با زیدان صحبت نکرده‌ام. فرانسه و اسپانیایی من خیلی خوب نیست. بر اساس تجربه قبلی می‌دانم که انگلیسی زیدان هم چندان خوب نیست. من فقط شرایط را زیر نظر داشتم. وقتی گرت به اردو ملحق شود مانند همیشه با او حرف خواهم زد. همیشه به او گفته‌ام که اگر می‌خواهد حرف بزنم من به او گوش خواهم داد و خوشحال‌تر می‌شوم که بتوانم کمکش کنم. او با تجربه است و به اندازه کافی حرفه‌ای است که مراقب خودش باشد. اما اگر بخواهد صحبت کند من در کنارش خواهم بود. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала