Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جسله سرنوشت ساز پدر مسی با باشگاه؛ تکلیف لئو مشخص میشود؟

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در طی هفته روان جلسه مهمی میان پدر مسی و ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص آینده فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع جدایی مسی از بارسا کماکان یکی از مهم ترین سوژه های خبری در رسانه ها است و تا کنون حرف و احتمالات زیادی در خصوص خروج این بازیکن از بارسلونا و پیوستن آن به تیمی دیگر مطرح شده است.

مسی که امروز از حضور در تست های صحی باشگاه خودداری کرده است، مصر است که دیگر پیراهن بارسا را بر تن نخواهد کرد و تصمیمش را برای جدایی از این تیم گرفته است.

در همین موندودیپورتیوو منبع نزدیک به بارسلونا دقایقی پیش مدعی شد که قرار است روز چهارشنبه جسله مهمی میان خورخه، پدر لیونل مسی که همزمان مدیر برنامه های وی نیز است، در اسپانیا برگزار شود تا در خصوص آینده کاپیتان محبوب بارسلونا تصمیم گیری شود.

پدر مسی هم اکنون در روساریوی آرژانتین است و قرار است به زودی به بارسلون سفر کند تا با بارتومئو دیدار کند.

منبع خبری افزوده که بارتومئو در این دیدار تلاش خواهد کرد که پدر مسی را برای ماندن این بازیکن در نیوکمپ راضی کند، و خورخه نیز به دنبال راه آسان و بی دردسر برای خروج پسرش از بارسا خواهد بود.

این صحبت ها در حالی مطرح میشود که امروز رسانه های اسپانیایی مدعی شدند مه بند 700 میلیونی برای فسخ قرارداد مسی وجود ندارد و این بازیکن میتواند در پایان همین فصل حتی به صورت رایگان راهی تیم دیگری شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала