Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا مسی را از دست داده است + عکس

© REUTERS / Nacho DoceДевушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК "Барселона" Лионель Месси в Испании
Девушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК Барселона Лионель Месси в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه والدانو بازیکن سابق رئال مادرید و هموطن لیونل مسی معتقد است که بارسا دیر یا زود خواهد فهمید که لئو را از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، جدایی مسی از بارسلونا به داغ‌ترین سرخط خبرهای ورزشی مبدل شده است و همه به دنبال جزئیات این خبر اند تا بدانند که فوق‌ ستاره آرجانتینی می‌ماند یا این باشگاه را ترک خواهد کرد.
بسیاری بازیکنان سابق و فعلی فوتبال در این مورد دیدگاه خود را شریک ساخته و نظریات مختلفی در این مورد ارائه کرده اند.
اخیراً خورخه والدانو بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید و هموطن لیونل مسی نیز در این مورد ابراز نظر کرد و معتقد است که این باشگاه دیر یا زود خواهد فهمید که لئو را از دست داده است.
او در این مورد به اوندا سر گفت:" شکی نیست که مسی دیگر پیراهن بارسلونا را برتن نخواهد کرد. او اگر در خانه بنشیند و یا هم به باشگاه دیگر برود، در نهایت از بارسا جدا خواهد شد. باشگاه هم دیر و یا زود خواهد فهمید که لئو را از دست داده و در نبود بهترین بازیکن تاریخ خود باید به ساختن تیم در فصل جدید بپردازند".

این در حالی‌ست که برخی از نشریه‌های ورزشی از توافق این بازیکن با منچسترسیتی خبر می‌دهند و مدعی اند که این باشگاه انگلیسی برای مراسم معارفه او آماده می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала