Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه سرنوشت ساز پدر مسی با بارتومئو؛ تکلیف لئو امروز مشخص میشود؟

© AFP 2023 / Lluis GeneИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси с трофеем Ла Лига
Игрок ФК Барселона Лионель Месси с трофеем Ла Лига  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در طی ساعات آینده امروز جلسه مهم و سرنوشت سازی میان خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های کاپیتان بارسلونا و ماریا بارتومئو رئیس باشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع ماندن یا رفتن مسی از بارسلونا کماکان نا مشخص است و هیچ راه حلی نیز برای به پایان رسیدن این بحران تا کنون پیدا نشده است.

مسی که از حضور در تمرینات و تست های صحی تیمش نیز سر باز زده است، کماکان مصر است که دیگر پیراهن بارسا را بر تن نکند، اما مدیران تیم که حالا به نظر میرسد به چند دسته تقسیم شده اند، مخالف رفتن مسی هستند و میخواهند این فوق ستاره یک فصل دیگر هم در این تیم بماند.

البته تنها موضوعی که در حال حاضر مسئله جدایی مسی از بارسا را داغ کرده است، بند فسخ قرارداد 700 میلیونی مسی است.

مدیران بارسا معتقدند که مشتریان مسی باید این پول را بپردازند، اما مسی و وکلایش میگویند که این مهلت این بند در ماه جون به پایان رسیده است و مسی در همین تابستان طبق قراردادش با بارسا میتواند این تیم را به صورت رایگان ترک کند.

با این حال طبق گزارش رسانه های نزدیک به بارسلونا، قرار است امروز چهارشنبه خورخه مسی با بارتومئو جلسه فوق العاده مهمی در خصوص آینده مسی برگزار کند.

پدر مسی که ساعاتی پیش روساریو را به مقصد اسپانیا ترک کرده تا با رئیس باشگاه دیدار کند.

بدون شک باید انتظار این را داشت که در جلسه امروز بارتومئو اصرار به ماندن مسی کند، و خورخه نیز تلاش برای بیرون کردن پسرش از نیوکمپ.

با این حال موندودیپورتیوو که اول هفته خبر این جلسه را منتشر کرده بود نیز روی جلد امروزش را به این موضوع اختصاص داده و با تیتر«بارتومئو- خورخه مسی؛‌ رودرروی هم»  به آینده فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا پرداخته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала