Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات برای خروج بیل از رئال مادرید

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه های گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید به زودی پای میز مذاکره با مدیران رئال مادرید خواهد نشست تا زمینه خروج این بازیکن جنجالی از این تیم را فراهم کند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل که یکی از بازیکنان پر حاشیه تیم فوتبال رئال مادرید در فصل اخیر بوده، تا کنون وضعیت آینده اش در این تی مشخص نیست که وی در جمع شاگردان زیدان میماند یا راهی تیم دیگری میشود.

آنطور که روزنامه مارکا میگوید، جاناتان بارنت مدیر برنامه این بازیکن ولزی قرار است به زودی با رئیس باشگاه در خصوص آینده بال ولزی دیدار کند.

گرت بیل به خوبی مدایند تا زمانی که زیدان سرمربی رئال باشد، وی جایی در ترکیب اصلی رئال ندارد و حتی سرمربی فرانسوی به عنوان بازیکن ذخیره یا 15 دقیقه ای هم روی او هیچ حسابی نمیکند.

این در حالی است که بیل هر فصل 17 میلیون یورو از رئال مادرید دستمزد میگیرد و دو سال دیگر نیز با این تیم قرارداد دارد و بدون شک در صورتی که باشگاه بخواهد قرارداد او را فسخ کند، باید مبلغ هنگفتی را بعنوان غرامت به این بازیکن ولزی بپردازد.

با این حال طبق گزارش مارکا؛ رئال مادرید در تابستان امسال هیچ پیشنهادی برای بیل دریافت نکرده است و همین موضوع کار خروج وی از برنابئو را سخت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала