Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در چلسی میمانم و برای حفظ جایگاهم تلاش میکنم

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال چلسی اعلام کرده است که در این تیم لندنی میماند و برای حفظ جایگاهش تلاش خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دی تلگراف انگلیس میگوید کپا آریزابالاگا دروازه بان گران قیمت آبی های لندن که گفته میشود از این تیم جدا خواهد شد، تمایلش را برای ماندن در تیم لمپارد اعلام کرده است و میخواهد حتی اگر چلسی گلر جدید جذب کند، برای جایگاه خود در تیم اصلی مبارزه کند.

کپا فصل به پایان رسیده لیگ برتر را با حاشیه های فراوانی به اتمام رساند، در حالی که اشتباهات پر تعداد این گلر اسپانیایی باعث شد وی هم در تیم لمپارد نیمکت نشین شود و هم مورد انتقاد شدید هواداران تیم آبی پوش قرار بگیرد.

کپا که در تابستان 2018 با 71.6 میلیون پوند از بیلبائو به چلسی پیوست، هنوز امیدوار است تا بتواند در ترکیب اصلی تیم لمپارد در فصل آینده خودش را جای دهد.

این گلر 25 ساله در سه دیدار پایانی چلسی در فصل گذشته برابر تیم های ولوز در لیگ، آرسنال در فینال جام حذفی و بایرن مونخ در لیگ قهرمانان نیمکت نشین بود.

این در حالیست که پیتر چک دروازه بان سابق آبی ها نیز معتقد است که باید به کپا زمان بیشتری داده شود تا او توانایی هایش ثابت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала