Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیگواین در یک قدمی تیم بکام

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه پیوستن به تیم فوتبال اینتر میامی در لیگ MLS آمریکا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مارکا به نقل از منابع خبری در ایتالیا میگوید، خروج این مهاجم 32 ساله از یوونتوس قعطی است و او پیشنهاد وسوسه کننده دیوید بکام برای پیوستن به تیم اینترمیامی را قبول کرده است.

بر بنیاد گزارش ها پیشنهاد اینتر میامی آمریکا به این بازیکن آرژانیتنی دو ساله و تا دسمبر 2022 است و ظاهرا دیوید بکام به او پیشنهاد پولی خوبی داده است.

هیگواین پس از جدایی از تیم ریورپلاته آرژانتین در سال 2007 و پیوستن به رئال مادرید، سابقه بازی در تیم های ناپولی، میلان، چلسی و یوونتوس را در کارنامه دارد.

وی 190 بازی با پیراهن رئال مادرید در لالیگا به میدان رفت و موفق به زدن 107 گل شد.

او در چلسی 14 بار در لیگ برتر به میدان رفت و 5 گل زد و در طی سالهای حضورش در سری آ و سه تیم ناپولی، میلان و یوونتوس، در طی 224 بازی، 125 گل نیز به نامش ثبت کرده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала