Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاستا و یک بازیکن دیگر اتلتیکو به ویروس کرونا متبلأ شده اند

© AP Photo / Paul WhiteEl futbolista del Atlético de Madrid, Diego Costa
El futbolista del Atlético de Madrid, Diego Costa - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی و دیگو آریاس مدافع کلمبیایی اتلتیکومادرید به ویروس کرونا مبتلأ شده است و در قرنطینه به سر می‌برند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اتلتیکو مادرید در جریان این هفته تصمیم به از سرگیری تمریناتش گرفت و بازیکنان این باشگاه در آزمایش‌های پی‌سی‌آر اشتراک کردند.
باشگاه اتلتیکومادرید ساعتی قبل نتیجه آزمایش‌ دو بازیکن را اعلام کرد و مشخص شد که یک مهاجم و یک مدافع این تیم به ویروس کرونا مبتلأ شده اند.
دیگو کاستا و سانتیاگو آریاس دو بازیکنی اند که به کووید 19 مبتلا شده اند و این دو بازیکن بدون علائم خاص هستند و اکنون در قرنطینه به سر می برند.
این موضوع را باشگاه اتلتیکومادرید با نشر بیانیه تایید کرد و در این بیانیه چنین آمده است:" دو بازیکن ما دیگو کاستا و سانتیاگو آریاس در مدتی که برای گذراندن تعطیلات مادرید را ترک کرده بودند به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این دو بازیکن هیچکدام علائم بیماری را نشان نمی‌دهند و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اسپانیا در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند".

نتیجه آزمایش سایر بازیکنان و کادر فنی امروز اعلام می شود و ممکن است باز هم بازیکنانی از اتلتیکو به کرونا مبتلا شده باشند.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала