Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاید سوارز در بارسا بماند؛ یووه برای خرید کاوانی دست به کار شد

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوس از خرید لوئیز سوارز منصرف شده است و میخواهد برای خرید کاوانی اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که به نظر میرسد توافق میان یوونتوس و سوارز برای انتقال این مهاجم اروگوئه ای به تورین نهایی شده، خبرنگار سرشناس ایتالیای توئیت کرده است که احتمال دارد سوارز در با ماندگار شدن مسی در بارسا، در این تیم بماند و پرونده انتقال وی به یوونتوس ختم است.

مسی دیشب در مصاحبه ای با گل اعلام کرد که یک فصل دیگر در بارسا میماند و در این فصل این تیم را ترک نمیکند.

بسیاری در اسپانیا معتقدند حالا که مسی در بارسا ماندنی شده، شاید او مدیران تیم را مجبور کند تا سوارز را هم در این تیم نگه دارند.

هر چند مسی در مصاحبه دیشبش به این موضوع هیچ اشاره ای نکرده است، اما با توجه به این که سوارز دوست صمیمی مسی در بارسا است، این احتمال بعید نیست.

در همین حال جیان لوکا دی مارتزیو روزنامه نگار مشهور این کشور گزارش دادند که یوونتوس در نهایی کردن توافقش با سوارز دچار مشکل شده و به همین علت حالا تصمیم گرفته به سراغ ادینسون کاوانی برود.

در همین حال منابع خبری در ایتالیا از جمله اسکای اسپورت و توتواسپورت نیز به این موضوع پرداختند و گفتند با توجه به این که مسی در بارسا ماندنی شده احتمال این که سوارز هم در این تیم بماند، زیاد است.

کاوانی که چندی پیش در آستانه انتقال به بنفیکا در پرتغال قرار داشت، به دلایل اختلافات مالی راهی این تیم نشد و کماکان بدون تیم به سر میبرد.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی با 200 گل، 213 بازی در مجموع برای تیم های پالرمو و ناپولی در سری آ انجام داده که موفق به زدن 112 گل نیز برای این دو تیم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала