Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در انتظار یووه

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicFootball Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game
Football Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع نزدیک به باشگاه یوونتوس می‌گوید که ستاره‌ی فرانسوی منچستریونایتد همچنان آرزوی برگشت به استادیوم آلیانز تورین را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه چاپ تورین «توتو اسپورت» در گزارشی ادعا کرده است که پوگبا بازیکن فرانسوی منچستریونایتد همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس است.

 بر اساس این گزارش، پوگبای 27 ساله در حال به عقب انداختن تمدید قراردادش با منچستریونایتد است، چرا که امیدوار است بتواند در آینده‌ای نزدیک پیشنهادی از یوونتوس برای بازگشت به جمع سفید و سیاه پوشان تورین دریافت کند.

گفته می‌شود یوونتوس ممکن است پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی و 26 ساله خود را به‌عنوان بخشی از معامله به خدمت گرفتن پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.

​در همین حال نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» اما اخیراً گزارش کرده بود، هشت بازیکن منچستریونایتد 12 ماه پایانی قراردادشان با این باشگاه را سپری می‌کنند، اما اولویت منچستریونایتد تمدید قرارداد پل پوگباست.

پوگبای 27 ساله بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که فصل اخیر مصدومیت‌هایی هم داشت، در دوران پساکرونا عملکردی تأثیرگذار در بازگشت به مستطیل سبز داشت و به منچستریونایتد برای به پایان بردن فصل در جایگاه سوم لیگ برتر انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала