Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عینک نداشتم، فکر کردم کیلینی هم در ترکیب اصلی است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا
روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا دربارهی عدم استفاده از جورجیو کیهلینی در ترکیب اصلی آتزوری صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، می‌گوید که جورجیو کیه‌لینی را در بازی شب گذشته برابر بوسی و هرزگوین نیمکت نشین کرده چون عینکش را به همراه نداشته است. 

پیش از دیدار شب گذشته تمامی منابع خبری با اطمینان از حضور کیه‌لینی در ترکیب خبر می‌دادند اما هنگامی که بازی آغاز شد همگی دچار سردرگمی شده بودند. فرانچسکو آچربی به جای او در ترکیب اصلی قرار گرفت و رای اسپرت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تلاش زیادی کرده تا مجوز ایجاد تغییر را از یوفا بگیرد اما به آنها گفته شد که این اتفاق تنها در صورتی ممکن است که آچربی به دلیل مصدومیت از فهرست خط بخورد.

​ مانچینی پس از تساوی 1 - 1 در کنفرانس خبری گفت: " این تقصیر من بود. آنها ترکیب را نشانم دادند، من عینکم را به همراه نداشتم و تنها گفتم که خوب است. به این توجه نکردم که به جای کیه‌لینی این آچربی است که در ترکیب قرار گرفته است. در هر حال ما برنامه اشتیم که یک بازی آچربی و یک بازی کیه‌لینی به میدان برود. من از جورجیو پرسیدم که آیا دوست دارد امشب بازی کند یا دوشنبه برابر هلند به میدان برود و او گفت امروز اما حالا موضوع را حل خواهیم کرد. این مسئله طوری نیست که انگار یک دروازه‌بان را به جای مدافع استفاده کرده باشیم. این تغییر خیلی بزرگی نبود و یک اشتباه بود. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала