Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر با ویدال توافق کرد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که آرتورو ویدال هافبک چیلیایی بارسلونا برای پیوستن به جمع شاگردان آنتونیو کونته اعلام آمادگی کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، برخی رسانه‌های اسپانیایی از جمله روزنامه اسپورت مدعی شده‌اند که آرتورو ویدال پس از فسخ قراردادش با بارسلونا در روز دوشنبه یا سه شنبه به اینتر خواهد پیوست. 

رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، این بازیکن را در لیست مازاد قرار داد و به او اعلام کرد که به دنبال یافتن تیمی جدید باشد بنابراین بدون دریافت مبلغ فروش، قرارداد او یک سال زودتر و با توافق طرفین فسخ خواهد شد.

 روزنامه اسپورت خبر داده که ویدال بر سر جزییات فسخ قراردادش با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و حالا باید برای انجام تست پزشکی در روز دوشنبه یا سه شنبه به میلان پرواز کند. ویدال پیش از این توافق شخصی خود با مدیران اینتر را انجام داده بود.

 هرچند صحبت‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد او علاقه زیادی دارد که بار دیگر پیراهن یوونتوس را بر تن کند اما این اتفاق عملی نشد تا این بار با آنتونیو کونته، سرمربی سابق یووه، در اینتر همکاری کند. در این خبر همچنین آمده که علیرغم جدایی ویدال از بارسا به عنوان بازیکن آزاد، ممکن است مدیران این تیم مانند شرایط پیوستن ایوان راکیتیچ به سویا، مبلغ کمی را از اینتر دریافت کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала