Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یا حالا یا هیچ وقت؛ سانچو امسال منچستری نشود، فصل بعد شکار لیورپول می‌شود

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISДжейдон Санчо
Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کرگر مدافع پیشین باشگاه لیورپول در مصاحبه‌ای از اقدام احتمالی لیورپول در فصل بعد برای جذب ستاره‌ی جوان بوروسیا دورتموند خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، جیمی کرگر بر این باور است که اگر منچستریونایتد در این تابستان موفق به جذب جیدون سانچو از دورتموند نشود، باید در پنجره بعدی با لیورپول بر سر این بازیکن رقابت کند. 

به نقل از وب‌سایت گل، جیدون سانچو، بازیکن کناری جوان و انگلیسی دورتموند در هفته های اخیر به شدت به منچستریونایتد لینک شده اما خواسته های سران باشگاه آلمانی، مانعی بزرگ بر سر این انتقال بوده است و به نظر می رسد در صورت ادامه این ماجرا، سانچو برای فصل آینده نیز پیراهن زنبورها را بر تن کند. در این میان، جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول می گوید شیاطین سرخ در صورت عدم موفقیت در جذب سانچو در این پنجره نقل و انتقالاتی، در تابستان آینده باید با سرخ‌ها بر سر این بازیکن رقابت کنند. او اظهار داشت: 

 "منچستریونایتد تا اینجا تلاش های واضحی برای جذب جیدون سانچو انجام داده است اما اگر این بازیکن برای فصل آینده نیز در دورتموند بماند، شرایط عوض خواهد شد. من به شدت تعجب خواهم کرد که لیورپول در فصل آینده برای جذب سانچو، تلاشی انجام ندهد و فکر می کنم اگر او در این تابستان به منچستریونایتد ملحق نشود، سال آینده لیورپول را نیز به عنوان مشتری جدید خود خواهد دید. به همین دلیل فکر می کنم منچستریونایتد در نهایت در برابر خواسته های دورتموند تسلیم می شود و مبلغ درخواستی آن ها را پرداخت می کند. وقتی یونایتد در سال های اخیر برای بازیکنان جدیدش، مبالغ بالایی پرداخت می کرد، ما همه می خندیدیم و می گفتیم: "آن ها دوباره هزینه هنگفتی برای خرید بازیکن کرده اند؟" و این موضوع بین ما به یک شوخی تبدیل شده بود که باشگاه های فروشنده، می تواند 10 تا 20 میلیون پوند، پول بیشتری از اد وودوارد، بابت فروش بازیکن هایشان دریافت کنند. حالا دورتموند 108 میلیون پوند بابت انتقال سانچو می خواهد و چون سران باشگاه در مقابل این خواسته مقاومت نشان دادند، همه از آن ها انتقاد می کنند. وودوارد در هر حالت، اگر بازیکنی بخرد یا بازیکنی نخرد، مقصر است. "

کرگر در ادامه گفت فاصله زیادی بین منچستریونایتد با لیورپول یورگن کلوپ نمی بیند و شیاطین سرخ می توانند با چند خرید خوب، حتی برای قهرمانی در لیگ برتر نیز تلاش کنند. او اظهار داشت: 

"فکر نمی کنم فاصله منچستریونایتد با لیورپول، خیلی زیاد باشد. منچستریونایتد با یک یا دو خرید خوب، می تواند شرایط را تغییر دهد. از نظر من انتقال برونو فرناندز در جنوری، شرایط منچستریونایتد را به کلی تغییر داد و تغییرات همینقدر نزدیک هستند و با خرید بازیکنی مثل سانچو، یونایتد می تواند حتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت کند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала