Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان فصل پیش رئال به فولام پیوست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آلفونسو آرئولا
آلفونسو آرئولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلفونس آرئولا که قرارداد قرضی‌اش در رئال مادرید خاتمه یافت، با بازگشت به پاریسن جرمن به مدت یک فصل دیگر به طور قرضی راهی فولام در لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش اسپوتنیک، آلفونس آرئولا پس از بازگشت به پایتخت فرانسه پس از پایان قرارداد قرضی خود در رئال مادرید، به لیگ برتر می‌رود. این دروازه‌بان در سپتامبر سال گذشته با قراردادی قرضی به مدت یک سال به لوس بلانکوس پیوست تا بتواند ذخیره‌ای مناسب برای دروازه بان شماره یک رئال مادرید یعنی تیبو کورتوا باشد چرا که کیلور ناواس با قراردادی دائمی به پاری سن جرمن رفته بود. با این وجود، آرئولا فقط 9 بازی برای رئال مادرید انجام داد و به نظر می‌رسید که او در پاری سن جرمن هم جایگاهی نداشته باشد و به همین دلیل مجبور به ترک این باشگاه شد.

View this post on Instagram

A post shared by Fulham Football Club (@fulhamfc) on

این دروازه‌بان 27 ساله، خانه‌ای را در لندن خریداری کرده است و آرئولا باید به مدت یک فصل در خدمت باشگاه فولام باشد که با هدایت اسکات پارکر به تازگی به لیگ برتر انگلیس بازگشته است. و تیم لندنی می‌تواند جایگاه مناسبی برای او باشد و فرصت کافی برای بازی کردن در این تیم بدست آورد.

باشگاه فولام در بیانیه‌ای به طور رسمی خرید قرضی این بازیکن را اعلام کرده و از باشگاه پاری سن جرمن بابت این قرارداد تشکر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала