Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت فوتبال بی تماشاگر؛ لیگ برتر و لالیگا امروز کلید میخورد

© REUTERS / Peter PowellMason Greenwood, delantero de Manchester United
Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فصل جدید رقابت های فوتبال باشگاهی اسپانیا و لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، همان طور که انتظار میرفت با پایان یافتن رقابت های فوتبال باشگاهی، پس از تعطیلی کوتاه مدت چند هفته ای فصل جدید رقابت های فوتبال باشگاهی در دو کشور انگلیس و اسپانیا از امروز آغاز خواهد شد.

این در حالیست که همانند سال های قبل نه خبری از تعطیلات چند ماه بود، و نه هم تیم ها توانستند برای آمادگی بیشتر در فصل جدید در کشورهای مختلف اردو بزنند و در مسابقات تدارکاتی شرکت کنند.

در واقع به دلیل تعطیلات سه ماهه موج اول شیوع ویروس کرونا، این رقابت ها زودتر و متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

با این حال چیزی که کماکان تغییر نکرده و رنگ واقعی فوتبال را عوض کرده، عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها است.

با وجودی که در رقابت های فوتبال فرانسنه که از حدود سه هفته پیش رقابت هایش آغاز شده تماشاگران به صورت معدود میتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما تا کنون در کشورهای انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان مجوز حضور تماشاگران در استادیوم ها صادر نشده است.

هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز با 4 دیدار آغاز میشود که در دو دیدار مهم از ساعت 16:30 به وقت کابل آرسنال مهمان فولهام است و در ادامه از ساعت 21:30 شب، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها میزبان تیم تازه صعود کرده لیدزیونایتد خواهد بود.

همچنین هفته نخست رقابت های لالیگای اسپانیا هم امشب آغاز خواهد شد که طبق برنامه ایبار با سلتاویگو دیدار میکند، گرانادا با بیلبائو و کادیز با اوساسونا روبه رو میشود.

قرار بود تیم های بارسا و رئال نیز به ترتیب به مصاف الچه و ختافه بروند، اما این رقابت ها زمان دیگری موکول شد.

همچنین در رقابت های لیگ 1 فرانسه نیز امشب سه دیدار در هفته سوم برگزار میشود که مونپولیه با نیس روبه رو میشود، سنت آتین با استراسبورگ و لیل با متز جدال خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала