Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترس کرونا در اردوی تیم سیمئونه؛ همه باید تست بدهند

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای باشگاه اتلتیکومادرید، تمرینات پیش فصل این تیم یک بار دیگر به هم خورد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد آرامش رهایی از کرونا تیم تحت هدایت سیمئونه را هنوز رها نکرده و پس از این که چند بازیکن این تیم در طی هفته های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند، حالا نیز با مثبت شدن تست یکی دیگر از اعضای این باشگاه، تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت ها یک بار دیگر متوقف شد.

تیم دوم شهر مادرید در حالی که برای برپا کردن تمرینات در کمپ سن رافائل آماده میشد، اما حالا باید مرحله جدید تست کرونا را از سر بگیرد و به همین دلیل خبری از برگزاری تمرین تا جواب تست ها نیست.

روزنامه مارکا میگوید تست یکی از کارمندان باشگاه که احتمال میرود جز کادر فنی باشد، مثبت شده و همین دلیل تمرینات متوقف شده است.

این شخص روز پنجشنبه در هتل تیم حضور داشته و احتمال این که سایر بازیکنان و کارمندان باشگاه را آلوده کرده باشد، زیاد است.

حالا کل تیم باید دوباره تست بدهد و البته این فرد نیز 14 روز به قرنطینه خواهد رفت.

قرار بود مادریدی ها فردا به مصاف در نخستین دیدار فصل جدید لالیگا به مصاف سویا بروند، اما به دلیل حضور این تیم در رقابت های اروپایی این مسابقه به زمان دیگری موکول شد.

به این ترتیب اتلتیکو در تاریخ 27 سپتمبر در نخستین دیدارش در هفته دوم لالیگا به مصاف گرانادا خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала