Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین تجربه مربیگری کومان با بارسا؛ مسی و یارانش امروز در هلند صفارایی میکنند

عضو شوید
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال بارسلونا برای شرکت در فصل جدید رقابت های لالیگا پیگیری میشود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در حالی خود را برای شروع فصل جدید لالیگا آماده میکند که عصر دیروز جمعه تمرین دیروز این تیم با حضور شماری از بازیکنان اصلی که از اردوی تیم ملی اسپانیا و سایر کشورها برگشته بودند، پیگیری شد.

لیونل مسی و لوئیز و سوارز به صورت ثابت در تمرین دیروز بارسا حضور داشتند، اما خبری که رونالد کومان را میتواند ناراحت کند، مصدومیت آنسو فاتی است که در جریان تمرین روز گذشته این تیم مصدوم شد و به احتمال زیاد نخستین بازی بارسا در فصل جدید لالیگا را هم از دست خواهد داد.

بارسای جدید رونالد کومان امروز در یک بازی دوستانه از ساعت 17 به وقت محلی به مصاف تیم دسته دومی خیمناستیک تاراگونا خواهد رفت.

این دیدار در ورزشگاه یوهان کرایف و در شهر آمستردام در حالی برگزار میشود که همه منتظرند لیونل مسی را دوباره با پیراهن بلوگرانا در زمین ببینند.

مسی که از تصمیمش برای رفتن از بارسا دور خورد و یک فصل دیگر در بارسا ماندنی شد، خود را در دستورات سرمربی جدید تیم قرار داده و میخواهد همانند فصل گذشته در تیم محبوبش تاثیر گدار باشد.

با این حال کسی که در نخستین دیدار پیش فصل بارسا غائب خواهد بود، آنسو فاتی است. فاتی در تمرین روز گذشته تیمش از ناحیه ران پا آسیب دید و مجبور شد تمرینات بلوگرانا را ترک کند.

البته گزارش شده که تودیبو و امتیتی هم که دوران کرونایی را پشت سر گذاشته اند، کماکان از مصدومیت زانو رنج میبرند و در مسابقه امروز حضور نخواهند داشت.

البته کومان امروز رسما میتواند از بازیکن جدیدش یعنی میرالم پیانیچ رونمایی کند که روز پنجشنبه پس از ترک یوونتوس و پایان دوران قرنطینه اش به شهر بارسلون رسید تا در تمرینات تیمش شرکت کند.

البته در خصوص حضور سوارز و ویدال در این مسابقه تا کنون جزییات دقیقی در دست نیست. زیرا کومان در همان روزهای نخست حضورش در بارسا به این دو بازیکن اطلاع داده که در فصل پیش رو به آنان نیازی ندارند و احتمال زیاد وجود دارد که هر دو بازیکن منطقه آمریکای جنوبی در لیست فروش آبی اناری ها قرار گرفته باشند.

طبق گزارش ها سوارز با یوونتوس در ارتباط است و ویدال هم در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد.

با این حال باید دید که کومان در نخستین مسابقه ای که البته رسمی نیست، و هدایت بارسا را بر عهده دارد، چه نتیجه ای کسب میکند.

تمرین روز گذشته بارسلونا 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала