Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی باید به فکر مدیربرنامه بهتری باشد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است مسی برای برنامه های کاری و فوتبالی اش باید تجدید نظر کند و بجای پدرش یک وکیل مجرب تر استخدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، خورخه پدر لیونل مسی به عنوان مدیر برنامه های این فوق ستاره آرژانتین بارسلونا فعالیت میکند و در طی چند سال گذشته نقش مهمی در قراردادهای رسمی این تیم بارسا و همچنین برنامه های تجاری این بازیکن داشته است.

در همین حال هرنان کرسپو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین نظر متفاوتی در خصوص خورخه دارد و وی را گزینه خوبی برای مدیرت برنامه مسی نمیداند.

این در حالیست که پدر مسی نقش مهمی نیز در ماندن پسرش در بارسلونا ایفا کرد و رسانه ها ادعا کردند که پدر مسی او را وادار برای ماندن در نیوکمپ کرده است.

کرسپو در این خصوص معقتد است که مسی اگر به صورت جدی قصد ترک بارسا را داشته باید یک مدیر برنامه قوی میداشت.

وی در گفتگو با TyC Sports گفت:" لئو پدرش را کنار نمی‌گذارد، در حالی که من فکر میکنم او در این شرایط به یک حرفه ای نیاز دارد. این حرف زدنِ یک ایجنت یا وکیل نیست بلکه یک پدر است که صحبت می کند. وکیل قرار نیست که احساسات خانوادگی را بررسی کند. من نمی خواهم در حق پدرش کم لطفی کنم اما او از نظر این موارد در مقایسه با دیگران زمینه‌ای ندارد. ما در مورد مدیران ، قراردادها و پول صحبت می کنیم. شما به شخصی احتیاج دارید که بتواند خودش را در آن شرایط اداره کند."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала