Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فشار لاوتارو به اینتر؛ بگذارید به بارسا بروم

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز می‌خواهد برای جدایی از اینتر و پیوستن به هم‌وطنش مسی در بارسلونا به نراتزوری فشار وارد کند.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست لاوتارو مارتینز هدف اصلی بارسا برای خط حمله و جانشینی لوییز سوارز می‌باشد و بارها پیشنهادات باشگاه اسپانیایی توسط افعی‌ها برای جذب این مهاجم رد شده است؛ اما پس از قبول هدایت بارسلونا توسط رونالد کومان، ممفیس دپای به گزینه‌ی مهم‌تری برای بلوگرانا در خط حمله تبدیل شده است.

در همین حال روزنامه‌ی ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که پس از تصمیم ماندن مسی در بارسا، لاوتارو هم‌بازی وی در تیم ملی آرجنتین قصد پیوستن به هم‌وطنش در آبی‌اناری‌ها را دارد.

کوریره می‌گوید که که مارتینز برای پیوستن به بارسا اشتیاق زیادی دارد و قصد وارد کردن فشار به آبی‌و‌سیاه‌پوشان را دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که اینتر از موضع خود پایین نخواهد آمد و تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی در امر انتقال لاوتارو، جوزپه ماروتا نایب‌ رئیس تیم شهر میلان خواهد بود.

این ها در حالیست که روز گذشته موندو مدعی شد که بارسا از خرید لاوتارو نا امید شده و حالا بیشترین هدفش را برای خرید ممفیس دپای ستاره هلندی لیون گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала