Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجه ویژه‌ی سرمربی جدید بارسا به جوانان؛ کومان معتقد به نوزایی است

© REUTERS / Albert GeaRonald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona
Ronald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان در نخستین بازی بارسا با هدایت وی اعتمادش به بازیکنان با استعداد اما کم تجربه را ثابت ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، نشان داد که می‌تواند در دوران حضورش در این باشگاه روی جوانان و محصولات آکادمی بارسا حساب باز کرده و از آن‌ها استفاده کند.

بارسلونا هنوز بازیکنانی را که رونالد کومان در این پنجره‌ی تابستانی مد نظر دارد به خدمت نگرفته است. کومان در بازی دوستانه اخیرشان از بازیکنانی جوان استفاده کرده بود.

گفته می‌شود که ممفیس دپای و جورجینیو واینالدوم دو تا از اهداف بارسلونا در این تابستان هستند که این باشگاه روند جذب آن‌ها را پیگیری کرده و به دنبال به خدمت گرفتنشان است اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

 با این حال بارسلونا بازیکنان جوانی هم دارد که سرمربی هلندی می‌تواند از آن‌ها استفاده کرده و وارد تیم اصلی کند. رونالد کومان در اولین بازی دوستانه‌ی بارسلونا که با برد سه بر یک این تیم مقابل خیمناستیک د تاراگونا همراه بود از بازیکنانی جوان و چهره‌هایی جدید استفاده کرد.

به گفته‌ی روزنامه‌ی آ اس، کومان معتقد است که برخی از بازیکنان جوان بارسلونا می‌توانند راهی تیم اصلی شوند و در فصل آینده مورد استفاده قرار بگیرند.

ریکی پوچ و ترینکائو دو بازیکنی هستند که قطعا در فصل آینده‌ی بارسلونا در تیم اصلی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. از طرفی رونالد آرائوخو، خورخه کنکا و کنراد دلا فونته، دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند در تیم اصلی بارسلونا جایگاهی بدست بیاورند.

آنسو فاتی یکی از موفق ترین محصولات آکادمی بارسلوناست که در فصل 2019/20، هشت گل به ثمر رسانده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала