Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو بالاخره در هفته اول باخت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم تاتنهام که تحت هدایت ژوزه مورینیو است، به نخستین تیم آقای خاص بدل شد که در هفته‌ی نخست یک لیگ بازی خود را برابر حریف‌اش واگذار می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، در اولین هفته از لیگ برتر انگلیس، اورتون با نتیجه‌ی یک بر صفر تاتنهام را شکست داد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتگالی تاتنهام، در طول عمر 20 ساله‌ی مربیگری‌اش تاکنون در هفته‌ی آغازین لیگ‌ها شکست نخورده بود که این بار مقابل اورتون تحت هدایت کارلو آنچلوتی شکست خورد و طلسم 20 ساله‌اش باطل شد.

تاتنهام با گلی که از دومینیک کالورت-لوین در دقیقه‌ی 55 خورد، با نتیجه‌ی یک بر صفر مغلوب اورتون شد. این اولین شکست ژوزه مورینیو در کل طول عمر مربیگری‌اش در هفته‌ی اول لیگ بود.

View this post on Instagram

A post shared by Chiamarsi Bomber (@chiamarsibomber) on

در حقیقت این مربی پرتگالی به هر تیمی که رفته، هفته‌ی اول لیگ را با پیروزی یا تساوی آغاز کرده بود و هرگز شکست نخورده بود که در بیستمین سال مربیگری‌اش این طلسم باطل شد و تیم او مقابل اورتون در هفته‌ی اول لیگ برتر انگلیس شکست خورد.

در لیگ برتر انگلیس، این دومین باری است که ژوزه مورینیو در هفته‌ی اول لیگ امتیاز از دست می‌دهد. بار قبلی او در فصل 2015/16 که سرمربی چلسی بود، در هفته‌ی اول لیگ برتر، مقابل سوانزی به تساوی 2 بر 2 رسید و امتیاز از دست داد.

 مورینیو در پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد همواره در هفته‌ی اول لیگ شکست نخورده بود، اما با تاتنهام در هفته‌ی اول باخت و طلسمش باطل شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала