Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان یوونتوس: فصل دشواری در انتظار ما است

© REUTERS / MASSIMO PINCAФутболисты "Ювентуса" с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Футболисты Ювентуса с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجو کیه‌لینی مدافع با تجربه یوونتوس، فصل دشواری را برای تیمش پیش‌بینی می‌کند و مدعی است که هنوز اثرات منفی ویروس کرونا وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا موسوم به سری‌آ، با شروع هفته جدید دو باره آغاز خواهد شد و در حال حاضر تیم‌ها خود شان برای این رقابت‌ آماده می‌سازند.

Bavariya klubunun oyunçuları qələbələrini qeyd edirlər, 7 aprel 2018-ci il - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش یوونتوس برای معاوضه بازیکن با بایرن مونیخ

تیم‌های یوونتوس، اینترمیلان و لاتزیو همچنان از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت اند و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که بانوی پیر سطح بهتری نسبت به رقبأ دارد و می‌تواند از مقام قهرمانی خویش دفاع کند.

جورجو کیه‌لینی کاپیتان و مدافع با تجربه یوونتوس اما معتقد است که فصل دشواری در انتظار او و هم‌تیمی‌هایش است و هنوز اثرات منفی ویروس کرونا وجود دارد.

او در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا در این مورد گفت:« هنوز اثرات دوران قرنطینه و تابستان عجیب وجود دارد. با این حال ما در فرم و شکل خوبی هستیم و بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل جدید. حس می‌کنم فصل عجیب و دشوارب را پیش رو خواهیم داشت. »

این در حالی‌ست که یوونتوس تغییرات گسترده را در نقل‌وانتقالات شاهد بوده است و ضمن تغییر سرمربی بازیکنانی چون ماتویدی، ایگواین و پیانیچ این تیم را ترک کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала