Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست آلابا برای تمدید قرارداد با بایرن مشخص شد

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه‌های آلمانی مدعی اند که داوید آلابا برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ، خواستار دستمزد هنگفتی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ یک فصل دیگر با این تیم اعتبار دارد و هر دو طرف مذاکراتی برای تمدید قرارداد انجام داده اند، اما نتایجی در پی نداشته و هنوز این بازیکن تمدید نکرده است.

 

باشگاه بایرن به این بازیکن دستمزد سالانه 11 میلیون یورو با 6 میلیون یورو پاداش ارائه داده است که مورد قبول این بازیکن نبوده است.

روز گذشته رییس باشگاه بایرن مونیخ به رسانه‌ها گفت که این بازیکن دستمزد بسیار هنگفتی از باشگاه خواسته است و به همین دلیل قرارداد او تا حالا تمدید نشده است.

امروز نشریه بیلد مدعی شد که این بازیکن خواستار دستمزد سالانه 20 میلیون یورو شده است و می‌خواهد به اندازه نویر و لواندوفسکی دستمزد دریافت کند.

درهمین حال خانواده آلبا این حرف‌ها را رد می‌کند و مدعی اند که این حرف دروغ کثیفی از سوی مدیران است.

پس از صحبت‌های رییس باشگاه و نشر خبرهایی مبنی بر درخواست دستمزد هنگفت از سوی آلابا، پدر این بازیکن به مدیران باشگاه تاخت و آن‌ها را دورغ‌گو خطاب کرد.

جورج آلابا در این مورد گفت:« آلابا خیلی جوان بود که او را به این‌جا آوردم، در طول این‌ سال‌ها فرصت‌های زیادی وجود داشت که به باشگاه‌های دیگری برود اما ترجیح داد تا وفادار بماند. موضوع دستمزد هنگفت دروغ کثیفی است که مدیران باشگاه مطرح کرده اند زیرا ما چند بار به دلیل ایده‌های خاص خود درخواست تمدید قرارداد را رد کردیم.»

رابطه آلابا با مدیران بایرن در حالی رو به وخامت می‌رود که باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، سیتی و بارسلونا به دنبال این مدافع 29 ساله اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала