Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از وقت حضور در رئال، مایل به جذب بیل بودم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام هاتسپر می‌گوید که گرت بیل همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه‌ی وی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، مورینیو در کنفرانس خبری پیش از دیدار تاتنهام در لیگ اروپا درباره شایعات بازگشت این بازیکن به تاتنهام صحبت کرده است.

وی گفته: "درباره حدس و گمان‌ها نظری نمی‌دهم. گرت بیل در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. شغل من این نیست که با مدیر برنامه‌های ارتباط برقرار کنم. نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم. مخصوصا درباره بازیکن دیگر باشگاه‌ها."

مورینیو در ادامه گفته: "سعی کردم در دورانی که در رئال مادرید حضور داشتم با او قرارداد امضا کنم که البته امکانش پیش نیامد اما رئيس باشگاه غرایض و دانش من را دنبال کرد و زمانی که من باشگاه را ترک کردم بیل را برای باشگاه خریداری کرد. هیچ رازی در میان نیست و گرت این مسئله را می‌داند."

سرمربی 57 ساله تاتنهامی‌ها در ادامه افزود: "بازیکنان جدید در حال هماهنگ شدن با اعضای تیم هستند و امیدوار است باز هم ترکیب تیمش را تا پایان فصل نقل و انتقالات تقویت کند.

 او گفته: "ترکیب تیم مانند یک پازل می‌ماند و زمانی که یک خرید جدید این پازل را تکمیل می‌کند، اتفاق خوبی برای تیم می‌افتد. هنوز 3 هفته تا پایان نقل و انتقالات مانده و فکر می‌کنم شما در فوتبال همیشه باید منتظر اتفاقات باشید. باید ببینیم چه پیش می‌آید. هرگز دوست نداشتم فصل را با پنجره نقل و انتقالاتی باز آغاز کنم."

گفتنی است تاتنهام فردا مقابل لوکوموتیو پلودیو بلغارستان قرار می‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала