Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیه‌لینی: رونالدو به ارزش‌های ما افزوده است

© REUTERS / MASSIMO PINCAФутболисты "Ювентуса" с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Футболисты Ювентуса с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کایپتان یوونتوس در گفت‌و گویی از رونالدو تمجید کرد و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هدف این فصل باشگاه عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس آخرین بار در سال فصل 1995-1996 قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان شده بود و حالا کسب این جام ارزشمند برای هواداران این تیم به رویایی مبدل شده است.

کیه لینی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کیه لینی: از اینتر متنفرم، بالوتلی بی ادب است

این باشگاه با جذب رونالدو امیدوار بود که بتواند پس از مدت‌های این جام را برنده شود اما دو فصل می‌شود که با حضور این فوق ستاره پرتگالی نیز موفق به جذب آن نشده اند.

جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان با تجربه یوونتوس، امروز در گفت‌و گویی ضمن تمجید از رونالدو به این موضوع نیز اشاره کرد که کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، هدف اصلی تیم آن‌ها خواهد بود و به حسرت هواداران پایان خواهند داد.

او به Fanpage.it در این مورد گفت:« لیگ قهرمانان یک رویا، یک هدف بزرگ و مهم است، بگذارید آن را همانطور که می خواهیم بنامیم. این چیزی است که یوونتوس از سال 1996 می خواهد و این فصل نیز تلاش خواهیم کرد تا برنده آن شویم. از وقتی ما کریستیانو رونالدو را جذب کردیم، او به ارزش‌های ما افزوده است. من فکر نمی‌کردم که او به اینجا بیاید و من واقعا خوشحالم که حالا در کنار چنین قهرمانی بازی کردم.»

این در حالی‌ست که یوونتوس برخلاف رقابت‌های اروپایی در لیگ ایتالیا دست بالایی داشته است و 9 سال است که به صورت متوالی قهرمان سری‌آ شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала