Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان جوان گرایی میکند؟

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در این سال‌ها سرمایه گذاری زیادی روی آینده این باشگاه و جوانان کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اگرچه جوانان جذب شده توسط رئال بیشتر اوقات به سختی به ترکیب اصلی راه پیدا کردند و نتوانستند نظر زیدان را جلب کنند اما امسال احتمالا شرایط متفاوتی در پیش خواهد بود.

مارکا نوشته پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان، زیدان توسط فلورنیتنو پرز و خوزه آنخل سانچز به یک ملاقات دعوت شد. در این جلسه هم زیدان اطمینان داده که بازیکنان جوان فرصت بیشتری برای بازی در رئال پیدا کنند.
در ابتدا مارتین اودگارد از سوسیه‌داد فراخوانده شد. زیدان هم اعتراف کرد تیمش به انرژی تازه  نیاز دارد. باشگاه در ادامه از زیدان خواست تا به بازیکنان بگوید چه انتظاری از آن‌ها دارد زیرا هدف در فصل آینده بازگشت به قله فوتبال اروپا است.

​زیدان در حال حاضر ترکیب جوان با هسته‌ بازیکنان با تجربه دارد اما همچنان علاقه دارد تا بازیکن جوانی چون کاماوینگا را به ترکیب اضافه کند.

در حال حاضر رئال بازیکنان جوانی چون لونین (۲۱ ساله) اودریوزولا‌ (۲۴ سال) ادر میلیتائو (۲۲ سال) فرلاند مندی (۲۵ سال) والورده (۲۲ سال) اودگارد (۲۱ سال) دنی سبایوس (۲۴ سال)، وینیسیوس (۲۰ سال)، رودریگو (۱۹ سال) و مارکو آسنسیو (۲۴ سال) دارد اما در کنار این نفرات راموس، بنزما، مودریچ، کروس، کاسمیرو، کارواخال، واران، ایسکو و وازکز هم حضور دارند که می‌توانند ترکیب خوبی از تجربه و شور و حرارت جوانی را ایجاد کنند. ترکیبی که زیدان می‌تواند با استفاده از آن دوباره رئال مادرید را به قله افتخار فوتبال اروپا برساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала