Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در حال تدارک پیشنهاد نهایی برای لاوتارو

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا هنوز از جذب لاوتارو مارتینز ناامید نشده و در حالا تدارک پیشنهاد جدید برای این بازیکن است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل لاوتارو مارتینز را به عنوان جانشین مناسب برای لوئیز سوارز انتخاب کرده بود و تلاش زیادی برای جذب او انجام داده است، اما هیچ کدام از این تلاش‌ها نتیجۀ مثبت نداشته زیرا مدیر برنامه‌های این بازیکن اخیراً اعلام کرد که موکلش برای یک فصل دیگر نیز در این باشگاه خواهد ماند.

باشگاه بارسلونا اما هنوز از جذب این بازیکن ناامید نشده است و تلاش دارد تا هر طور شده لاوتارو را در این فصل به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش کوریره دلو اسپورت، بارسلونا در حال تدارک پیشنهاد جدید برای این بازیکن است و می‌خواهد با پیشنهاد دو بازیکن و مقداری پول این بازیکن را به خدمت بگیرد.

مدیران این باشگاه تصمیم دارند تا با پول به دست آمده از فروش سمدو، ویدال و لوئیز سوارز، دو بازیکن را نیز وارد معامله سازند تا لاوتارو به نیوکمپ منتقل شود.

این در حالی‌ست که کونته روی این بازیکن به شدت حساب می‌کند و اجازه نخواهد داد تا از جمع نراتزوری‌ها جدا شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала