Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه روزهای سیاه برای یوویچ در رئال

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ در بازی برابر رئال سوسیداد، روی نیمکت قرار گرفت تا زیدان به مدیران رئال مادرید بفهماند که اگر مهاجم صرب بماند، جایش روی نیمکت است.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ فصل گذشته از اینتراخت فرانکورت به رئال مادرید پیوست و در نخستین فصل حضورش در این تیم، در کنار این که خوش ندرخشید، حاشیه‌های فراوان نیز خلق کرد.

یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
یوویچ به دنبال ترک رئال مادرید در این تابستان

همین موضوع سبب شد تا زیدان دیگر باورمند به او نباشد و خواهان فروش او گردد، اما مدیران این باشگاه هنوز به مهاجم صرب باور دارند و از خواسته اند تا توانایی‌های خود را به سرمربی نشان دهد تا تصمیم او در موردش تغییر کند.

زیدان اما شب گذشته و در بازی برابر رئال سوسیداد، به مدیران رئال مادرید پیام واضح داد که به یوویچ باوری ندارد و این مهاجم می‌تواند راهی تیم دیگری شود.

در بازی دیشب، رئال نیاز شدید به گول داشت و یوویچ تنها مهاجم روی نیمکت زیدان بود که می‌توانست وارد بازی گردد، اما سرمربی این باشگاه تصمیم گرفت تا سرجیو آریباس بازیکن آکادمی را به بازی بفرستد تا مهاجم صرب درک کند که بازیکنان آکادمی کارا تر از او در ترکیب کهکشانی‌ها اند.

زیدان تا به حال بیل و خامس را با این شیوه مجبور به ترک باشگاه کرده است و حالا تصمیم دارد تا یوویچ را نیز به همین شیوه از رئال مادرید رخصت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала