Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیمی در سطح 9 انگلیس، مشهورتر از تاتنهام و اتلتیکو+ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هشتگ یونایتد احتمالاً یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در زمینه فعالیت‌های مجازی و جذب هوادار از طریق شبکه‌های اجتماعی دانست.

به گزارش اسپوتنیک، هشتگ یونایتد که توسط شخصی به نام اسپنسر براون (یک فعال مجازی در یوتیوب) در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده هم اکنون در دسته نهم انگلیس فعالیت می‌کند و باشگاهی نیمه حرفه‌ای است.

آن‌ها در لیگ Essex (منطقه‌ای در جنوب شرقی لندن) بازی می‌کنند. ورزشگاه خانگی آن‌ها کولز پارک نام دارد. در همان لندن. اما آن‌ها علاوه بر پیشرفت در فوتبال، در شبکه‌های اجتماعی طوری رشد کرده‌اند که طبق گزارش سان حالا از تاتنهام هم اخیرا در یوتیوب پرطرفدارتر شده‌اند! هرچند که در مجموع تعداد اعضای کانال یوتیوبی تاتنهام بیشتر است.

​به دلیل شهرت اسپنسر براون در یوتیوب، هشتگی‌ها بیشتر از ۵۰۰ هزار عضو در یوتیوب دارند که اخبار این باشگاه را پیگیری می‌کنند. این رقم حتی از تعداد دنبال کنندگان اتلتیکو مادرید هم بیشتر است و هشتگی‌ها کم کم خود را به سطح اینترمیلان با ۶۷۰ هزار دنبال کننده رسانده‌اند.

مدیر تجاری این تیم می‌گوید: مدتی است که در یوتیوب حمایت می‌شویم و فکر می‌کنم مردم به تازگی شروع به حمایت کرده‌اند. باشگاه در حال رشد در زمینه هواداری است و این تنها بخشی از پروژه ما در چند سال گذشته بوده.

هشتگ یونایتدی‌ها شب گذشته مقابل سوهام تاون در چهارچوب مرحله اول رقابت‌های FA Cup بازی کردند و توانستند حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала