Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل کردن سوارز در امتحان زبان ایتالیایی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسونا برای انتقال به یوونتوس باید زبان در امتحان زبان ایتالیایی کامیاب میشد.

به گزارش اسپوتنیک، لوییز سوارز اخیراً به باشگاه یوونتوس بسیار نزدیک شده بود اما برای پیوستن به این تیم باید جهت کسب شهروندی اروپا، پاسپورت ایتالیایی می گرفت.

در همین راستا او هفته گذشته به پروجا ایتالیا سفر کرد و برای اخذ پاسپورت ایتالیا، در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کرد. سوارز در این آزمون قبول شد اما مشخص شد که یوونتوس مقصد آینده او نخواهد بود.

سپس اتلتیکو مادرید برای جذب سوارز وارد عمل شد و برای امضای قرارداد با او به توافق نهایی رسید اما جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا اجازه فسخ قرارداد سوارز را نمی دهد چرا که نمی خواهد این مهاجم اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید منتقل شود.

​خبرگزاری ANSA ایتالیا گزارش داده آزمون زیان ایتالیایی لوییس سوارز بسیار مشکوک بوده و برای اخذ پاسپورت ایتالیا او در این امتحان نقل کرده است. در همین راستا تحقیقاتی صورت گرفته و نوارهای صوتی در خصوص رساندن نقل به سوارز منتشر شده است:

"او حتی یک کلمه هم ایتالیایی صحبت نمی کند. او نمی تواند افعال را صرف و استفاده کند و فقط می تواند از مصدرها استفاده کند. ترس ما این است که اگر خبرنگاران از سوارز سوال کنند، او نتواند جواب دهد. دستمزد او 10 میلیون یورو در هر سال است، باید در این آزمون قبول شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала