Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهام عجیب به نیمار؛ توهین نژاد پرستانه به مدافع جاپانی مارسی

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار به توهین نژادپرستانه علیه یکی از بازیکنان مارسی در جریان دیدار پر حاشیه این تیم برابر پاری سن جرمن متهم شده و این در حالی است که پیش از این مدعی شده بود که یکی از بازیکنان حریف به او توهین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار مارسی و پاری سن جرمن که هفته گذشته برگزار شد با حواشی بسیاری همراه بود و پنج بازیکن در وقت تلف شده از زمین مسابقه اخراج شدند.

نیمار پس از بازی مدعی شد که آلوارو گونزالس در زمین به او توهین نژادپرستانه کرده است. او پس از تذکر سیستم کمک داور ویدیویی به دلیل ضربه‌ای که به این بازیکن زده بود از زمین بازی اخراج شد اما در شبکه‌های اجتماعی بر ادعای خود تاکید کرد.

​مارسی و گونزالس مدعی بودند که گناهی مرتکب نشدند و مقامات فوتبال بررسی‌ها پیرامون ادعای نیمار را آغاز کردند. و حالا کادنا کوپه، رادیوی اسپانیایی، اعلام کرده که نیمار در جریان این دیدار توهین‌های نژادپرستانه‌ای را خطاب به هیروکی ساکای، مدافع مارسی، استفاده کرده است.

این رادیو می‌گوید که بازیکن 28 ساله خطاب به مدافع راست مارسی که اصالتی جاپانی دارد از واژه‌های نامناسبی که با توهین به چینی‌ها همراه بوده استفاده کرده است و مارسی مدارکی دارد که نشان می‌دهد این توهین‌ها پیش از توهینی که خود نیمار مدعی آن است به کار رفته است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала