Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی سیمرغ البرز: در گروه سختی قرار داریم، هدف ما صعود به نیمه نهایی است

© Photo / AFFعبدالحق فیضی سیمرغ البرز
عبدالحق فیضی سیمرغ البرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالحق فیضی سرمربی تیم فوتبال سیمرغ البرز در نشست خبری فصل نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان تاکید کرد تیمش در گروه سخت این رقابت ها قرار گرفته است، اما وی برای صعود به جمع 4 تیم برتر رقابت ها امیدوار است.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالحق فیضی سرمربی حوزه شمال افغانستان که به نظر میرسد تیمش در گروه سخت رقابت ها قرار گرفته است در نشست خبری فصل نهم لیگ برتر گفت: با توجه به شرایطی که همه داشتیم، وقت کمی در اختیار مربیان و بازیکنان تیم ها گذاشته شد و زمان زیادی برای تمرینات مقدماتی برای این لیگ وجود نداشت،  ولی بازیکنان ما در مدت یک هفته تا ده روزی که در اختیار داشتیم، تمام کوشش خود را برای حضور خوب در این رقابت ها کردیم. تیم‌ ما متشکل از جوانان 5 ولایت زون شمال است. بدون شک ما در یک گروی سخت قرار گرفتیم، زیرا  تمام تیم ها مدعی قهرمانی هستند. من امیدوارم ما بتوانیم در اولین بازی مقابل تیم خوب شاهین نمایش خوبی داشته باشیم و شایستگی های زون شمال را به خوبی بنمایش بگذاریم و در نهایت هدف ما صعود به جمع 4 تیم و نیمه نهایی است.

در ادامه مصطفی رضایی کاپیتان تیم فوتبال سیمرغ البرز نیز گفت: نماینده حوزه شمال با وجود مشکلات که داشت باز هم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرد و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

صحبت های سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال سمیرغ البرز

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала