Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملی‌پوشان توفان‌ برای تکرار قهرمانی آماده اند+ عکس

© Photo / FB/faissal.hamidi.1فیصل حمیدی
فیصل حمیدی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیصل حمیدی دروازه‌بان تیم ملی و باشگاه توفان هری‌رود با انتشار پُست و عکسی با فرزاد عطایی دیگر ملی‌پوش توفان از آمادگی نماینده‌ی حوزه‌ی غرب برای تکرار قهرمانی در سومین سال پیاپی پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان فردا با دیدار تیم‌های توفان هری‌رود (مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها) و د اباسین سپی به کار خود آغاز خواهد کرد.

در همین حال بازیکنان و اعضای کادر فنی از روحیه و انگیزه‌ی بالایی برای تبدیل دبل قهرمانی به هت‌تریک در قهرمانی لیگ برتر دارند.

فیصل حمیدی دروازه‌بان توفان هری‌رود که عضو تیم ملی فوتبال کشور هم است، با انتشار عکسی مشترک با فرزاد عطایی مدافع تیم ملی که او هم عضو باشگاه توفان هری‌رود است نوشت که: " فردا پنجشنبه اولین بازی ازین فصل لیگ برتر...
آمدیم برای قهرمانی!!!
از دعاهایتان فراموشمان نکنید🙏"

این در حالیست که توفان ر دو فصل گذشته نیز با درخشش ستارگان خود علی‌الخصوص این دو بازیکن موفق به کسب عنوان قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در افغانستان شده است.

حال باید دید که این ستارگان باری دیگر گره‌گُشای هری‌رودی‌ها خواهند بود یا اینکه در رقابت‌های این فصل داستان به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала