Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف منچستر با پورتو سر مبلغ انتقال تلس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر الکس تلس مدافع چپ برازیلی پورتو
الکس تلس مدافع چپ برازیلی پورتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکس تلس مدافع چپ برازیلی پورتو به شدت به منچستریونایتد لینک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، الکس تلس، مدافع چپ 27 ساله و برازیلی باشگاه پورتو مدتی است که توجه سران منچستریونایتد را به خود جلب کرده است.

به نقل از جیمز داکر از تلگراف، منچستریونایتد و پورتو همچنان بر سر مبلغ انتقال الکس تلس با یکدیگر در حال مذاکره هستند و اختلاف دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال تا به امروز همچنان باقی مانده است.

​در صورتی که دو طرف بر سر مبلغ انتقال به توافق برسند، سرعت پیشرفت این معامله افزایش خواهد یافت. اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به گزینه های بیشتری در هر دو جناح خط دفاعی خود نیاز دارد.

 با جذب الکس تلس و انتقال برندن ویلیامز به سمت راست خط دفاعی، در هر دو جناح برای حضور در ترکیب اصلی یک رقابت ایجاد خواهد شد.

 همچنین سولسشر همچنان خواهان جذب یک وینگر راست است اما باید دید که آیا سران این تیم در روزهای پایانی نقل و انتقالات برای جذب جیدون سانچو تلاش خواهند کرد یا گزینه های دیگری را مدنظر دارند. 

پس از حضور دین هندرسون در منچستریونایتد، سرجیو رومرو به دروازه بان سوم این تیم تبدیل شده است. منچستریونایتد به دنبال فروش این دروازه بان آرژانتینی است و پیشنهادات دریافت شده برای رومرو را بررسی خواهد کرد. با این حال، دستمزد هفتگی 90000 پوندی رومرو موجب شده تا باشگاه ها برای جذب او اقدامی انجام ندهند. همچنین آینده آندریاس پریرا، جسی لینگارد، دیگو دالوت نیز در منچستریونایتد نامشخص است و احتمال جدایی آن ها در تابستان جاری وجود دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала