Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان سیمرغ: پیش بینی برد را کرده بودیم، از موقعیت ها بهتر استفاده کردیم+ویدیو

© Photo / fb/affمصطفی رضایی کاپیتان تیم فوتبال سیمرغ البرز
مصطفی رضایی کاپیتان تیم فوتبال سیمرغ البرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان تیم فوتبال سیمرغ البرز از دلیل پیروزی پر گل تیم‌اش در برابر عقابان هندوکش صحبت کرد.

مصطفی رضایی کاپیتان تیم فوتبال سیمرغ البرز در پایان بازی در برابر عقابان هندوکش در گفتگویی به صحبت در باره‌ی برد پر گل تیم‌اش صحبت کرد.

مصطفی رضایی گفت:"عرض سلام دارم خدمت تمام هوادان، تبریک می‌گویم به همه‌ی هواداران سیمرغ البرز. بازیکنان، کادر فنی و مربی تیم و تمام اعضای تیم همه زحمت کشیدند و نتیجه زحمت خود را دیدیم و بازی‌ای که کردیم برای ما قابل قبول است، دو بازی دیگر پیش رو داریم و کوشش می‌کنیم که دو بازی دیگر را هم همین‌طور خوب بازی کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم تماشاگران را شاد و لب شان به خنده بیاوریم."

وی در مورد این‌که فکر می‌کرده که موفق به زدن پنج گل می‌شوند یا نه؟ و در مورد پیش‌بینی پیش از بازی گفت:" قبل از بازی هم ما زحمت کشیده بودیم و برای برد آمده بودیم و این که پنج گل زدیم عالی است، فوتبال پیش‌بینی نمی‌شود ولی برای برد و پیروزی آمده بودیم."

رضایی در مورد تیم حریف نیز گفت:" تیم حریف هم تیم خوبی بود ولی ما بهتر بازی کردیم و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم و دلیل نتیجه‌گرفتن ما هم همین بود."

کاپیتان سیمرغ البرز در باره‌ی شاهین آسمایی هم‌گروه این تیم که در بازی قبلی سه گل زده نیز گفت:" هیچ تیمی را نمی‌توان گفت که از دیگری بهتر است، ما در برابر هر تیمی که قرار بگیریم برای برد و پیروزی می‌رویم و به امید خدا برای گرفتن یک نتیجه قابل قبول برای هواداران زون شمال می‌رویم."

صحبت های مصطفی رضایی کاپیتان سیمرغ البرز:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала