Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل به دیدار با یونایتد نمی‌رسد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل در دیدار حساس تاتنهام در برابر منچستریونایتد هم در ترکیب خروس‌های شمال لندن قرار نخواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو اعلام کرد که گرت بیل نمی‌تواند تاتنهام را در دیدار برابر منچستریونایتد همراهی کند و اولین حضورش با پیراهن تاتنهام را در برابر وستهام یونایتد خواهد بود.
مورینیو تاکید کرد که گرت بیل برای حضور در اولدترافورد آماده نخواهد بود و انتظار دارد که رایان گیگز نیز او را برای دیدارهای ملی و همچنین دیدار دوستانه با تیم ملی انگلیس به اردوی تیم ملی ولز دعوت نکند.

​مربی پرتگالی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر نماینده اسرائیل در لیگ اروپا گفت: " گرت بیل در دیدار فردا و هفته آینده برابر یونایتد به میدان نخواهد رفت. او بسیار سخت تلاش می‌کند. بسیار متعهد و حرفه‌ای است، در این تیم بسیار خوشحال است اما هنوز آماده حضور در میدان نیست. فکر می‌کنم وقفه دو هفته‌ای بازی‌های ملی فرصت خوبی برای آخرین فاز ریکاوری و حل مشکل آمادگی جسمانی او پس از مصدومیتش باشد. امیدوارم در بازی پس از این تعطیلات باشگاهی بتواند در اوج آمادگی برای ما به میدان برود. باید ببینیم که شرایط در آن زمان چگونه خواهد بود. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала