Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی برای تیم دار شدن کوتاه می آید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای سابق تیم فوتبال پاریسن جرمن برای این که وارد تیم جدید شود، میخواهد قیمت دستمزدش را کاهش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تنها دو روز به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و ادینسون کاوانی تا کنون برای خود تیم جدید پیدا نکرده است.

برترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی که با توافق از این تیم جدا شد، چندی پیش در آستانه پیوستن به بنفیکای پرتغال بود، اما به دلیل این که تیم پرتغالی توانایی پرداخت دستمزد بالای او را نداشت، از امضای قرارداد با این تیم دست کشید و در حال حاضر به دنبال پیدا کردن تیم است.

با این حال پایگاه خبری LE10SPORT فرانسه به نقل از روزنامه آ اس میگوید، کاوانی علاقه مند پیوستن به اتلتیکومادرید است و حاضر است برای تحقق این اتقاق، مبلغ درخواستی اش را از 10 میلیون یورو در سال کاهش دهد.

تیم مادریدی نیز پس از فروش آلوارو موراتا به یوونتوس، لوئیز سوارز هم وطن کاوانی از بارسا را به خدمت گرفت و حالا مشخص نیست که برای جذب این بازیکن 33 ساله نیز اقدام میکند یا خیر.

منبع خبری افزوده در صورتی که کاوانی به تیم مادریدی نرود، احتمال دارد به یکی از تیم های باشگاهی در آمریکای جنوبی ملحق شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала