Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو روز تا پایان نقل و انتقالات، بارسا دو خرید دیگر هم دارد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا میگوید، این تیم در فاصله دو روز تا پایان بازار نقل و انتقالات، دو بازیکن مد نظر دیگرش را هم جذب میکند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از خرید و معرفی سرجنیو دست بازیکن آمریکایی تیم فوتبال آجاکس، به دنبال این است که کار انتقال ممفیس دپای از لیون و اریک گارسیا از سیتی را نیز در طی دو روز آینده نهایی کند.

به گفته روزنامه اسپورت، کومان یک بازیکن در خط دفاع و یک بازیکن در خط حمله نیاز دارد و به همین خاطر تلاش های این باشگاه برای خرید دپای و گارسیا کماکان ادامه خواهد داشت.

این در حالیست که بارسا در کنار خرید این دو بازیکن، قصد دارد سامئول امتیتی مدافع فرانسوی اش را نیز برای فروش به تیمی دیگر متقاعد کند.

بارسا از هفته ها پیش به دنبال خرید دپای بازیکن مد نظر کومان از لیون است، اما مدیران دو باشگاه تا کنون بر سر مسائل مالی با هم اختلاف دارند. پیشتر رئیس باشگاه لیون گفته بود که بارسا تا روز جمعه، یعنی دیروز برای خرید این بازیکن فرصت دارد، اما به نظر میرسد تلاش های بارسا کماکان در این خصوص جریان دارد.

اریک گارسیا نیز که گزینه تقویت خط دفاعی است، سال آینده قراردادش با سیتی تمام میشود، اما بارسا میخواهد این بازیکن سابقش را در همین تابستان به خدمت بگیرد.

سیتی تا کنون یک پیشنهاد بارسا را بخاطر مبلغ کم این تیم رد کرده است، اما مدیر ورزشی بارسا روز گذشته تاکید کرد که این تیم حاضر است برای خرید گارسیا بیشتر از 10 میلیون یورو هم هزینه کند.

این در حالیست که گواردیولا در نشست خبری صبح امروزش اعلام کرد، اطمینان ندارد که مدافع اسپانیایی تیمش در ادامه فصل در تیمش بماند. این صحبت های پپ بدین معناست که بارسا به جذب این مدافع 19 ساله نزدیک شده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала