Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا هنوز به جذب دپای امیدوار است، کلید انتقال او، فروش عثمان است

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که رئیس باشگاه لیون با قاطعیت اعلام کرد که مهاجم هلندی را در ترکیب تیمش در فصل جاری رقابت های لوشامپیونه حفظ خواهد کرد، اما بارسا هنوز برای خرید این بازیکن امیدوار است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا هنوز از خرید ستاره هلندی لیون دست نکشیده و امیدوار است بتواند تا فردا شب این انتقال که مورد علاقه رونالد کومان سرمربی این تیم نیز است را نهایی کند.

روزنامه اسپورت منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا به نقل از پایگاه خبری اکیپ فرانسه میگوید، لیون احتمال دارد به خاطر مشکلات اقتصادی اش حاضر به فروش ستاره تیمش به بارسا شود و همین موضوع مدیران بارسا را امیدوار کرده است.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که احتمال دارد دپای با 20 میلیون یورو راهی نیوکمپ شود.

در همین راستا روزنامه اسپورت مدعی است، بارسا در صورتی موفق به جذب دپای خواهد شد که بتواند دمبله در لیست فروش قرار داده و از باوت فروش آن درآمدزایی کند.

در حال حاضر یونایتد به جذب وینگر فرانسوی بارسا نزدیک است، اما مشکل اینجاست که منچستری ها خواهان انتقال قرضی دمبله به تیم شان هستند، اما این بازیکن با این موضوع مخالفت است و میخواهد یونایتد با پیشنهاد طولانی مدت وی را به خدمت بگیرد.

با این حال بازار نقل و انتقالات فردا شب بسته خواهد شد و به نظر میرسد مدیران بارسلونا ساعات پرفشاری را برای جذب بازیکنان مد نظر خود در پیش داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала