Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی را یونایتدی بدانید

© REUTERS / Charles PlatiauEdinson Cavani
Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شود که ادینسون کاوانی در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد و بزودی انتقالش به این تیم رسمی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شیاطین سرخ به کاوانی به چشم گزینه‌ای مناسب در خط حمله نگاه می‌کند. کاوانی پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی هنوز مقصد آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

طبق گفته ایجنت مهاجم اروگوئه‌ای آماده پیوستن به منچستریونایتد است و تا پایان پنجره نقل و انتقالات این انتقال رسمی خواهد شد. منچستریونایتد به دنبال جذب ادینسون کاوانی است.

این مهاجم اروگوئه‌ای 7 سال در پاریسن ژرمن حضور داشت و در 300 بازی برای این تیم 200 گل به ثمر رساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد.

او که در حال حاضر 33 سال دارد گزینه‌ای مقرون به صرفه به شمار می‌رود، چرا که یک بازیکن آزاد بوده و برای خرید او نیازی به مذاکره با باشگاه خاصی نیست.

ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن هنوز به تیم جدیدی نرفته است. از بنفیکا به عنوان مقصدی جدی برای او نام برده می‌شد اما رقمی که باشگاه پرتگالی به عنوان دستمزد به این مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد داد، مورد رضایت او واقع نشد. اکنون گفته می‌شود که منچستریونایتد در یک قدمی جذب او قرار دارد  و حالا مدیر برنامه این بازیکن گلزن نیز از پیوستن این بازیکن به یونایتد خبر میدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала