Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو؛ بهترین گزینه‌ی جانشینی سولسشر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برباتوف مهاجم پیشین منچستریونایتد از سرمربی پیشین تاتنهام به عنوان گزینه‌ی مناسب برای هدایت شیاطین سرخ خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف معتقد است که مائوریسیو پوچتینو می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد باشد و همچنین باور دارد که فشارها روز به روز بر سولشر افزایش پیدا می‌کند. 

اوله گونار سولسشر در دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو شد و گزینه بسیار محبوبی در اولدترافورد به حساب می‌آمد. این بازیکن پیشین و مربی کنونی نارویایی در چهار ماه ابتدایی حضورش عملکرد درخشانی داشت و همین موضوع باعث شد که قرارداد سه ساله‌ای را به امضاب رساند اما از آن زمان نتوانسته درخشش دوران قبل را در این تیم تکرار کند.

​جایگاه سوم در جدول رده بندی فصل 20 - 2019 باعث شد که خوش بینی در بین هواداران افزایش پیدا کند و خرید بازیکنانی چون هری مگوایر، آرون ون بیساکا و برونو فرناندز همگی نشان از شرایط مثبت در این تیم داشت اما نتایج به دست آمده در فصل جدید باعث نگرانی شده است. آنها از 9 امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز کسب کردند و در سه بازی 11 گل نیز دریافت کردند که 6 تای آن برابر تاتنهام بود. 

برباتوف که پیش از این سابقه حضور در خط حمله یونایتد را دارد درباره شرایط این تیم به بت‌فَیر گفت: " اوله گونار سولشر اخیرا مورد انتقاد قرار گرفته و من درک می‌کنم چرا این احتمال برکناری او از سمت خود بیشتر از سایرین است خصوصا اگر این مسیر ادامه پیدا کند. فشارها روی او در حال افزایش است و اگر آنها نتوانستند امتیاز کسب کنند مطمئنا یک تصمیم قاطع اتخاذ خواهد شد. من باور دارم که او هنوز گزینه مناسبی است اما باید شرایط را بررسی کرد. از نظر من عالی است که مائوریسیو پوچتینو می‌تواند این کار را قبول کند چون او یکی از بهترین مربیان دنیای فوتبال است. شاید بتوان گفت او منتظر این شغل بوده اما این کاری ریسکی برای یک مربی است و من باور نمی‌کنم که باشگاه دیگری خواهان جذب او نبوده باشد. شاید پوچتینو بهترین گزینه باشد اما پیش از این مویس، فن خال و مورینیو نیز در همین جایگاه بودند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала