Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست اروپایی آرسنال؛ اوزیل خط خورد!

© REUTERS / Dylan Martinezمسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال نام دو بازیکن مطرح تیم خود را در فهرست اروپایی توپ‌چی‌ها قرار نداده است.

به گزارش اسپوتنیک، خبری از مسعود اوزیل در مسابقات اروپایی در این فصل نخواهد بود. جیمز بنج خبرنگار انگلیسی اعلام کرد که آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال تصمیم گرفته است که هافبک آلمانی را از لیست تیمش برای حضور در لیگ اروپا خط بزند. سوکراتیس پاپاستوپولوس دیگر بازیکنی است که از لیست خط خورده است.

اوزیل در فصل گذشته به خاطر مصدومیت و تصمیم های فنی از لیست آرسنال خط خورد. این بازیکن از ماه مارچ حتی یک دقیقه هم در بازیهای رسمی در تیم لندنی حضور نداشته است.

 در این فصل او در یکی از بازیهای دوستانه پیش فصل حضور داشت و می توانست کورسوی امیدی برایش باشد اما در هیچ کدام از بازیهای رسمی در لیست حضور نداشت و خط خوردنش از لیگ اروپا ضربه سنگینی برای او بود.

​اوزیل دستمزد بالایی دریافت می کند و همین باعث شد تا در تابستان مشتری نداشته باشد. بحران ویروس کرونا باعث شد تا باشگاهی حاضر نشود روی جذب بازیکن آلمانی دست به کار شود.

 این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که در لندن بماند و برای حضور در ترکیب بجنگد اما خط خوردن از لیست اروپایی امیدهایش را نقش بر آب خواهد کرد.مسعود بدین ترتیب فقط در مسابقات داخلی فرصت بازی کردن خواهد داشت و در تمرینات باید سخت تلاش کند تا نظر آرتتا را جلب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала