Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمی خواهم نیمکت نشین باشم

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup Denmark - Australia
Russia World Cup Denmark - Australia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستین اریکسن هافبک دنمارکی اینتر پس از شروعی خوب که در این تیم داشت، به مرور جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فوتبال ایتالیا، کریستین اریکسن از شرایط خود در اینتر رضایت ندارد و می خواهد در بازی های این تیم حضور داشته باشد. او در این رابطه می گوید:

 "نمی خواهم در تمام فصل روی نیمکت بنشینم. امیدوارم باشگاه یا سرمربی قصد انجام چنین کاری را نداشته باشند. در فصل جاری بازی های زیادی را در پیش داریم و من انتظار دارم که بازی کنم. نیمکت نشینی اصلا چیز خوبی نیست و با افزایش تجربه، صبوری و تحمل افراد کاهش پیدا می کند."

​اریکسن درباره عملکرد خود پس از دوران قرنطینه گفت:

"انتظارات زیادی از من وجود دارد. مردم فکر می کردند که من در هر بازی تفاوت ها را رقم خواهم زد اما اینگونه نشد. به همین دلیل است که نگاه آن ها به من تغییر کرد. پس از دوران قرنطینه، فراز و نشیب هایی داشتم. پس از ورود به این باشگاه، شروع فوق العاده ای داشتم و اکنون شرایط جدیدی را تجربه می کنم.  "

تابستان گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه دورتموند به اریکسن منتشر شده بود. از این هافبک دانمارکی در این رابطه سوال شد و او پاسخ داد:

"چیزی از مدیر برنامه های خود نشنیدم. علاقه جدی و مشخصی وجود نداشت. به گمانه زنی های رسانه ها عادت کرده ام اما نمی توانم بگویم که چه شایعاتی حقیقت دارند و چه شایعاتی حقیقت ندارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала