Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به چلسی؛ دوری دو هفته ای مندی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد در هفته‌های اخیر با مصدومیت‌های متوالی بازیکنانش روبرو بوده اما مصدومیت ادوارد مندی به اندازه‌ای که در ابتدا تصور می‌شد جدی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، دروازه‌بان 22 میلیون پوندی جدید چلسی امیدوار است که مدت مصدومیتش بیش از دو هفته طول نکشد. او چند روز قبل در اردوی تیم ملی سنگال و در جریان تمرینات پیش از رویارویی با تیم ملی مراکش دچار مصدومیت شده و برای ارزیابی شرایط خود و تخمین طول مدت درمان و همچنین آغاز روند درمان به لندن بازگشت.

با این که مصدومیت مندی چندان جدی نیست اما به نظر می‌رسد که لمپارد ناچار است در دیدار هفته آینده برابر ساوتهمپتون از کپا آریزابالاگا که به شدت مورد انتقاد است یا ویلی کابایروی 39 ساله استفاده کند.

 این در حالی است که مندی عملکرد خوبی پس از پیوستن به چلسی در ترکیب این تیم از خود به نمایش گذاشت و اولین کلین شیت فصل این تیم را در دیدار برابر کریستال پالاس که اولین حضورش در لیگ برتر به شمار می‌آمد نیز به ثبت رساند.

احتمالا دروازه‌بان سابق رن دیدار برابر ساوتهمپتون را از دست خواهد داد اما این امیدواری وجود دارد که در اولین دیدار لیگ قهرمانان که برابر سویا و سه روز پس از آن برگزار خواهد شد درون دروازه آبی پوشان لندنی قرار بگیرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала