Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلید ماندن مسی در بارسا از نظر سوارز

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییس سوارز ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید بر این باور است که به یک شرط، لیونل مسی کارش را در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید می گوید سران باشگاه بارسلونا باید به تصمیم لیونل مسی مبنی بر جدایی از این باشگاه احترام می گذاشتند. 

به نقل از گل، چندی پیش بود که مسئله تمایل لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا به تیتر یک تمامی رسانه ها تبدیل شده بود اما در نهایت فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به دلیل بند فسخ 700 میلیون یورویی موجود در قراردادش و عدم انعطلاف باشگاه اسپانیایی در خصوص انتقالش به تیم دیگر، تصمیم گرفت برای سال آخر قراردادش نیز در نیوکمپ بماند. قرارداد مسی 33 ساله با بارسلونا در تابستان آینده به پایان خواهد رسید و او در صورت تمایل به جدایی از این باشگاه، می تواند به صورت آزاد و رایگان به تیمی دیگر بپیوندد. در این میان، لوییس سوارز که خود به تازگی از بارسلونا جدا شده است، در خصوص مسئله جدایی احتمالی لیونل مسی از کاتالان ها در تابستان آینده، اظهار داشت: 

 "من نمی گویم که ما در آن زمان که لئو (لیونل مسی) تصمیم داشت از بارسلونا جدا شود چه صحبت هایی با هم مطرح کردیم چرا که این مسئله دور از احترامات موجود در روابط من و اوست. با این حال می توانم بگویم که او شرایط سخت و پیچیده ای را تحمل کرد. او می خواست از بارسلونا جدا شود اما باشگاه تمایلی به این موضوع نداشت. با این حال من سعی کردم از او حمایت کنم، مراقبش باشم و حواسش را از این موضوع پرت کنم. "

View this post on Instagram

A post shared by Cruyff forever (@blaugrana_color) on

سوارز در ادامه می گوید یکی از دلایلی که بارسلونا تمایلی به ادامه همکاری با او نداشت، رابطه نزدیکش با لیونل مسی بود. او اظهار داشت: 

 "من نمی دانم که چرا سران بارسلونا چنین تصمیمی در مورد من گرفتند اما فکر می کنم آن ها می خواستند مرا از مسی دور کنند. شاید روابط خوب من با لئو، آن ها را اذیت می کرد. شاید آن ها می خواستند مسی وقت زیادی را با من سپری نکند."

سوارز در ادامه در خصوص تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا گفت: 

"تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا به خاطر جدایی من نبود و آن ها باید به این تصمیم او احترام می گذاشتند. این احتمال وجود دارد که مسی به تیم دیگری منتقل شود و برای باشگاه دیگری بازی کند. با این حال، اگر او دوباره در بارسلونا احساس خوشحالی و راحتی کند و هیئت مدیره جدیدی نیز از راه برسد، در آنجا بماند. به عنوان یک دوست، اگر او به باشگاه دیگری برود و یا کارش را در بارسلونا ادامه دهد، برایش خوشحال خواهم بود. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала